آخرین اخبار

ادامه ناکامی‌های سپاهان مقابل آلومینیوم با تیکی تاکای تیم حسینی +فیلم

باشگاه آلومینیوم اراک به تمجید از شیوه گلزنی شاگردان حسینی مققابل سپاهان پرداخت.

اشتراک گذاری
04 دی 1402
کد مطلب : 10612

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال آلومینیوم اراک شب گذشته و در هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف سپاهان رفت و موفق شد مهمان پرمهره خودش را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد.

برد آلومینیوم اراک را در واقع می‌توان شگفتانه این هفته لیگ برتر دانست که علاوه بر ۳ امتیاز باارزش برای حسینی و شاگردانش، کمک زیادی هم به استقلال و پرسپولیس ۲رقیب سپاهان در جدول لیگ برتر کرد.

باشگاه آلومینیوم با انتشار فیلم زیر نوشت: “گل تاکتیکی و زیبا ببینیم. باز کردن دروازه سپاهان با ۱۸ پاس و ضربه به توپ” و به این ترتیب از بازیکنان تیم بابت گلی که این ۳ امتیاز مهم و با ارزش را رقم زد، تقدیر و تشکر کرد.

 

برد شب گذشته شاگردان حسینی در واقع ادامه روند ناکامی‌های سپاهان مقابل آلومینیوم بود به طوریکه این تیم اصفهانی در ۶ بازی پیاپی موفق به شکست حریف اراکی نشده است.

محمد رجائیان مدیرعامل آلومینیوم اراک، شب گذشته پس از اتمام این مسابقه در رختکن تیم حاضر شد و ضمن تشکر از بازیکنان اعلام کرد نباید گفت چون حریف ۸ نفره شد ما برنده شدیم، آن‌ها وقتی دیدند نمی‌توانند نتیجه بگیرند اخراجی دادند. رجائیان همچنین در دیدار با اعضای تیم گفت؛ ما را سربلند کردید، ما هم سعی می‌کنیم شما را سربلند کنیم.

 

 

همچنین بازیکنان تیم آلومینیوم اراک برد شب گذشته را به مرتضی تبریزی مهاجم مصدوم این تیم که فصل را از دست داده، تقدیم کردند.

 

علاوه بر این، برد بیرون از خانه مقابل سپاهان به قدری برای اراکی‌ها شیرین بود که سهامدار عمده شرکت آلومینیوم ایران ضمن تبریک به شاگردان حسینی اعلام کرد؛ پیروزی تیم جوان و با تعصب آلومینیوم اراک مقابل تیم با شخصیت سپاهان اصفهان از افتخارات فوتبال آسیا دقیقا از آن دسته پیروزی‌های تاریخی و دل نشین است. خدا را شاکریم که به کمک ۶ هزار پرسنل شریف مجموعه هلدینگ توانسته‌ایم نقش کوچکی در راستای مسئولیت اجتماعی و شادی مردم شهر خود ایفا کنیم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =